CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 22 Jun 2009

Happy Fathers Day!

oh ya!Saye terlupe pulak nak ucapkan Selmat Hari Bapa kat blog aku ni~
Korang kene hormat ayah korang tau!
Sayang diorang,macam saye sayang ayah saye..-haha-

~Bye~
.tak tau nak kate ape lagi dah.

Rabu, 6 Mei 2009

catur.......(2009)


main catur ....main catur.....main catur

Jumaat, 16 Januari 2009

Jom Ke JOMHEBOH!!!!!

HAI.... kite orang gi jomheboh tahun lepas(2008)best jumpe artis ,ade permainan dan macam-macam lagilah.... yang pakai tudung warn merah tu aku.sebelah aku hassan.yang pakai tudungwarna hitam tu ialah pengacara berita tv 9 .jomheboh yang kitorang pergi kat (Kuantan).....

Sabtu, 10 Januari 2009

Welcome to Langkawi


cantik tak ?mestilah cantik.......hai kawan -kawan.apa kabar?saya sihat ...kawan saye nak cite pasal kat sini .namanye ialah Quay Perdana.bukan quil tapi dalam bahasa melayu ki perdana....kawan-kawan saye dah tak tahu nak cakap ape kawan-kawan.kalau kamu semua nak tahu lagi datanglah ke blog saye ye........

Sabtu, 3 Januari 2009

di waterworld + raya ....




cantik tak....he....he....


kawan-kawan ,tengok hidung adik saya kembang....

Sabtu, 27 Disember 2008

d`PULAU PANGKOR


Best


nyer gi pulau pangkor......

Khamis, 25 Disember 2008

Gambar je...







Hari ni nak bubuh gambar je.he...he.....

tapi ni kat masjid lagikat Bukit Merah.pastu nak gi Orang utan island

Rabu, 24 Disember 2008

Pada Hari Kemerdekaan.



Assalamualaikum......ni cite pasal hari merdeka.kite orang ni ade buat persembahn di padang .persembahan yang kite orang masudkan ini adalah tarian zapin.kite orang malu sangat sebab ramai orang datang pergi tengok.Banyak persembahan yang dianjurkan oleh Majlis Dearah Mersing. aku happy sangat sebab dah tak ade persembahan lagi.Mak aku cakap 10 tahun lagi.dahlah aku dah penat nak cite pasal ni.......dahlah bye... bye.... bye....kalau nak tau lagi ceta lagi ikutilah saya.....................da da da

Selasa, 16 Disember 2008

Gambar

Hmm...hrini nak ltk gambar je...Kalau ade ape2 pertanyaan psl gambar,comment kat bawah tu jee...




Sekian saje gambar2 nye,trime kasih...


















Tolong Tinggalkan...

Khas untuk sesiape yg dtg blog Aisyah...Kalau dah dtg,tinggalkan jejak korang kat Chit-chat time...Boleh???Nanti kalau boleh,Aisyah pulak pergi blog korang ok!Bye!







Holiday-Langkawi


Hye semue!Apo kabo?Kali ni aku nak cter pasal holiday kat Langkawi pulak!Dengar yee...Hmm...hritu aku gi Langkawi dgn keluarge......Kitorang gi sne naik kereta

dulu.Lpstu sampai kat Kuala Perlis naik Feri ke Langkawi...Best tau naik Feri...Lepastu sampai abah sewa kerete...Kerete Iswara tuuu...Gambar kat sebelah ni aku ngan adik aku,Umar...Di Dataran Langkawi...Banyak jugak tempat kitorang pergi...Tengok langit tu...gelap kan?Mase tu hri nak hujan...Sempat lgi posing...Lepastu hujan turun,terus berlarilah kitorang ke satu tempat berteduh di sana...Basah baju kitorang...Basah lencun...Basah kuyup...semue ader la!Hehe...Kitorang duduk Resort Langkasuka ...besar...Ade kolam renang,pantai...ala,mcm2lah...Nak cerite lagi?Pegilah sendiri...Hehehe...Bye!Jumpe lgi dgn cerite yg lgi best!Happpy holiday!

Bukit Tinggi


Assalamalaikum semue.Hari ni Aisyah ade 1 cerite...Cerite ape?Mesti kawan-kawan nak tau kan?Cerite ni pasal kenangan keluarge Aisyah di Bukit Tinggi pde tahun 2008.Tpi ade sorang tu menyibuk nak ikut.Hehe...Name die Atiqah!Kak Tiqla...Ha,gambar kat sebelah ni,adik-beradik Aisyah berlatarkan Istana Francis!!!Wooo!Best lah jugak!Hm...Dari kiri gambar Umar,aku,Bibi-Huda dan Hassan.Korang semue kalau nak tau tak best ke x,korang dtg ah sendiri!Aisyah x de mase nak belanje korang...Kuang3...Oklah...Aishah mls nak cerite panjng2...Kalau nak tau cerite selanjutnye,korang bercutilah ke Bukit Tinggi...Bye!

Piss Already !

Piss Already !
Cakka !!