CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 25 September 2009

Raya,raya,raya!

:pompom:Cak cak!Hye semue.assalamualaikum :) Raya best tak?Duit raye banyak?Mase raye rumah cikNoi kan,ade KFC,best!Sedap!Hihi...Saye nak ucapkan Selamat Hari Raye.Sorry kalau ade salah dan silap yea.



Ini gambar mase dekat ruma maklong yang penuh kucing.Tuih!haha.Dari kanan kaklong,tengah ecah,spekie nana dan yang nak jilat saye tu Qilah.haha.


ha,gambar yang ini pun dekat rumah maklong juga.Ish asyik dekat rumah maklong je.
hhehe:laugh:

and the last photo.Mlas nak letak gambar bnyak-banyak.Masa ni kitorang tengah bosan.Kitorang tengah tengok diorang tangkap gambar.Sofea yang duduk dekat tengah tu merengek nak tangkap gambar gune kamera abang anep.haha

Okaylah sekian saje.Assalamualaikum

4 komen:

Qilah berkata...

Ecah!Selamat Hari Raya :)

Nur Adibah berkata...

Yela Ecah!Slmt Hari Rye ye..Byk dpt duit ry??Share ngan Kak Long ek?Hee..

Aisyah Mardhiah berkata...

ye..

Aisyah Mardhiah berkata...

kite x bly kongsi duit raye..

Piss Already !

Piss Already !
Cakka !!